Ocena potencjału strony www

Googlując dziś w poszukiwaniu ciekawych informacji natrafiłem na artykuł pana Mariusza Gąsiewskiego, w którym to autor opisuje nam przydatne narzędzia udostępnione przez firmę Google.

W artykułe pt Jak ocenić potencjał strony WWW? autor pisze nam o takich narzędziach jak:

- Ad Planner który "jest narzędziem udostępniającym dane na temat używalności witryn internetowych. Za pomocą tego narzędzia możemy sprawdzić, jakie inne strony internetowe z naszej i pozostałych kategorii odwiedzają użytkownicy naszej witryny internetowej. Dane te są dostępne nawet dla stosunkowo niedużych stron internetowych."

- Narzędzie propozycji słów kluczowych pokazujące nam "dane o ilości wyszukiwań słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Za pomocą tego narzędzia możemy sprawdzić potencjał słów kluczowych i ich synonimów w Google. Poprzez tę informację możemy dowiedzieć się, dla jakich słów kluczowych najlepiej jest optymalizować nasz serwis internetowy. A także jaka jest konkurencyjność tych słów kluczowych."

- Insights for Search które "jest narzędziem, które pokazuje informacje na temat wyszukiwań użytkowników wyszukiwarki Google."

- Google Trends będący "serwisem, który pozwala sprawdzić rozwój wyszukiwania słów kluczowych w Google na przestrzeni czasu. Poprzez to jest on bardzo dobrym uzupełnieniem wcześniej opisywanego Insights for Search."

Po więcej szczegułów odsyłam do artykułu pana Mariusza Gąsiewskiego. Link znajdziecie na początku mojego postu.

0 Responses